Feldenkrais metodas
 

Įvadas į Feldenkraiso metodą/  dirbantiems su judesiu ir sveikatinimu

Feldenkraiso metodas yra vienas iš intelektualiausių ir holistinių požiūrių į žmogaus kūną ir jo judesius. Jis moko, kaip panaudoti smegenų neuroplastiškumą organiškam kūno naudojimui, giliau pažinti save ir atrasti naujas judėjimo galimybes.

Seminare mes praktikoje mokysimės
 pagrindinius Feldenkraiso metodo principus ir kaip juos naudoti dirbant su pacientu:

Mes išmoksime kaip vizualiai ištirti žmogaus kūną ir jo judėjimą ir kaip panaudoti šią informaciją savo darbe.

Sužinosime, kaip užtikrinti optimalų saugumą, kurį jausdamas klientas, galėtų pasitikėti, atsipalaiduoti ir išmokti kaip tai geriausiu būdu panaudoti jo gydymo procesui.

 

Nagrinėsime būdus kaip nuolat būti nešališku ir atviru,  suvokiant, kad pacientas yra individas, todėl jam reikia labai tikslaus ir individualaus gydymo metodo.


Mokysimės
 kaip organizuoti savo kūną, kaip jį naudoti geriausiu būdu, kad galėtume judėti ir didinti energiją gydymo metu, kaip nepatirti skausmo ir energijos praradimo.
Mokysimės būti nuolat sąmoningi dirbant su klientu

Mokysimės dėmesingai ir kokybiškai liesti klientą.
Suprasime, kaip išmokyti klientą padėti sau pačiam, naudojant nuosavus resursus.

SEMINARO DIENOTVARKĖ:
1 DIENA (Feldenkrais metodas: bendravimas su smegenimis ir savęs suvokimo pokyčiai)
1. Įžanga 
1.1 Dalyvaujančių prisistatymas
1.2 FM esmė, kas yra ATM ir FI?
1.3 Pranešimas apie seminaro struktūrą
2. Mokymosi pradžia
2.1 Sąmoningumas per judėjimą (ATM) – savęs suvokimas.
 Kuo geriau save pažinsite, tuo labiau empatiški būsite.
2.1.1 Savęs patikrinimas - kūno „skenavimas“ pakeitimams.
2.1.2 Kvėpavimas ir judėjimas (sėdint).
2.1.3 Kvėpavimas ir judėjimas gulint (vidinio „kraštovaizdžio“ formavimas)
2.1.4 Kvėpavimas, susijęs su prisilietimu - sąmoningumo palaikymas.
2.1.5 Grįžtamasis ryšys.


Kavos pertrauka

2.2 Funkcinė integracija (FI) - DEMO ir PRAKTIKA. Bendradarbiavimas tarpusavyje - įvairūs sąveikos būdai (darbas poroje, praktinis darbas, partnerių keitimas prisitaikant prie skirtingų žmonių, grįžtamasis ryšys).
2.2.1 sąlytis su oda = duodantis ir gaunantis (liečiant skirtingus stuburo segmentus ir kvėpavimo kontakte, kūno pojūčiai, padėtis, ritmas).
2.2.2. Raumenų kontaktas (pėdos sukimas - jautrumo riba, pakaitinė jėga).
2.2.3. Kaulų kontaktas.


Pietų pertrauka 13.30-15.00

2.2.4 Grįžtamasis ryšys - POKALBIS / KLAUSIMAI. Svarbu: pagarba, dėmesingumas, daryti mažiau, paremti, saugoti.
2.3. ATM judėjimo tyrimas - skeleto atramos suvokimas, apribojimai, lėtumas, grįžtamumas ...
2.3.1 Stuburo sukimasis skirtingose padėtyse: padalinkite 1 judėjimą į atskiras dalis; proto apribojimai / klaidos kaip mokymosi situacijos; diferenciacija / grįžtamumas.


Kavos pertrauka

2.3.2 Atsiliepimai - Klausimai / Dienos aptarimas


2 DIENA (gilinimasis į metodą)
Atsiliepimai ir klausimai
Įvairių bendravimo su smegenimis būdų santrauka, mokymosi situacijų kūrimas (kontaktas, sąmoningumas, apribojimai, diferenciacija, klaidos ...)
3. Funkcinė integracija (FI).
3.1 Darbo pradžia – nugaros sukimas gulint - 1 dalis (1 savanoris).
3.1.1 Kojų pečių tikrinimo svarba (teigiami ištekliai, nugaros įtampa, išeiti iš įprastų būdų, nervų sistemos paruošimas naujai informacijai).
3.1.2 Pečių bandymas - poveikis organizmui, jėgos pakeitimo paaiškinimas, antagonisto apribojimas
3.2 Darbas poromis - paminkštinimai/kojos + pečiai / sąmoningumas / partnerių keitimas / grįžtamasis ryšys, o tada perkeliam į grupę.


Kavos pertrauka

3.2 Funkcinė integracija (FI) DEMO 1 dalyviui, sėdint / rodo įstrižainę / lenkimą / ridenimą
3.3 Klausimai ir atsakymai


Pietų pertrauka

4. ATM (70 min.) - dubens sukimo judesys
4.1 Kojų svirtis - gulint
4.1.1 Kaip lengvai atsistoti
4.2 Poveikis stuburo sukimuisi
4.2.1 Judėjimo kokybės apribojimų poveikis
4.2.2 diferencijuotas / nediferencijuotas
4.3 su/ be kvėpavimo
4.4. Poveikis stuburo pasukimui, diferencijuotas / nediferencijuotas, apribojimas ir judesių kokybė, bendravimas su/be kvėpavimo
4.5 Atgalinis ryšys / Klausimai (20-30 min.)


Kavos pertrauka

5. Galutinis ATM (70 min.). Sukimas ir kvėpavimas.
6. Pokalbis apie seminaro naudą.
7. Sertifikatai.

 Seminaro pabaigoje dalyviams bus suteikta:
 AV įrašas
- Spausdinta medžiaga
- Dalyvio sertifikatas

 

Apie mokytoją Angelą Muller:
Baigė
 Martin-Luther / Halle universitetą, Angela dirbo profesionaliu kalbos mokytoju su vaikais, paaugliais ir suaugusiais iš skirtingų etninių ir socialinių sluoksnių nuo 1988 iki 2008 m. 2002 m. ji gavo pirmąją Feldenkrais pamoką, kurios poveikis tapo visą gyvenimą trunkančios kelionės pradžia. Per sekančius 15 metų ji tapo aistringu Feldenkrais'o metodą praktikuojančiu asmeniu. 2010 m. atidarė savo Feldenkrais  praktiką, nuo tada dirba su privačiais klientais. Baigė pagrindines ir bakalauro studijas su Feldenkrais metodo trenere ir autorium iš Švedijos Elizabeth Bloom, vienintele mokytoja pasaulyje, kuri moko pagal Johanano Riverant mokymo programą. Angela dirbo ruošiant Elizabeth Bloom knygą „Die Feldenkrais Methode nach Elisabet Bloom“ vokiečių kalba. Ji taip pat baigė magistratūros seminarus su Paulu Doronu Doroftey, Dirku Wichmannu ir kitais. Šiuo metu Angela yra Elizabeth Bloom padėjėja Feldenkrais mokymo programoje Rusijoje ir Ukrainoje.
* * *
Mokymo kalba: anglų (su vertimu į lietuvių kalbą)

Data: 2019 m. Gegužės 25-26 d
Laikas: 10.00–18.00.
Vieta: Lietuva, Vilnius, (vieta tikslinama).


Registracijos forma ::
https://forms.gle/UL73JsY5nwkAuD1e9

Kontaktai:
+37061299080 (Viber, WhatsApp), Lina Riauke,  
somatika@namute.lt